Vad skulle hända om Cubs vann World Series 2012?

1908 var senaste gången det hände… Man får väl se den här reklamfilmen som en mental förberedelse för Cubs fansen 🙂

Om Thomas

Har varit intresserad av baseball sedan slutet av 1990-talet, men spelar inte själv. I bloggen skriver jag om baseboll i Sverige, Europa och i USA, men främst Major League Baseball och då med inriktning på mitt favoritlag, New York Yankees.
Det här inlägget postades i baseboll och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Vad skulle hända om Cubs vann World Series 2012?

  1. swedencub skriver:

    Helt underbar reklam, får nästan tårar i ögonen 😉
    Inom några år så….

  2. Mathias Hellsten skriver:

    DunbarSnackbar är en av mina favoritkanaler på YouTube, då han lägger upp kommenterade matcher från konkurrerande MLB2k12, och jag lärde mycket tricks om det spelet genom honom. Han spelade Cubs den här säsongen, just av den här historiska anledningen – han menar på att det är Cubs tur – , trots att jag har för mig att han är Sox-fan egentligen.

  3. Michael skriver:

    Det skulle vara roligt om du kunde gå igenom och ranka lagen i ligan 😀

    • Thomas skriver:

      Det kommer kanske en genomgång så småningom. Det är ju fortfarande svårt att veta. Ser man till spelarna tycker jag Yankees verkar ha en bra möjlighet i år. Ser man till spring training tabellen ser det mindre bra ut, men det säger egentligen inte så mycket om hur den ordinarie säsongen kan bli. Man prövar positioner, spelare och inget lag vill ju skada sig under spring training, så vi får se 🙂

  4. Ping: The lovable winners? | Yankeesbloggen

Kommentera

