Dagens outfit

Allt fler bloggare gör det, känns det som, en ”dagens outfit”. Jag ska inte vara sämre, så här kommer bloggens första dagens outfit! Jag lät photoshoppa bakgrunden till en ball park. Bilden togs i vardagsrummet när jag kollade på Cleveland Indians mot New York Yankees. New York Yankees vann deusstom, även i kväll! Nu är man på banan igen! Underbart efter den mörka serien mot Red Sox.

Keps från K-Mart, $12,99.

Derek Jeter Jersey, Footballfanatics.com, $99,95

Basebollträ från Modell´s, $69

 

Om Thomas

Har varit intresserad av baseball sedan slutet av 1990-talet, men spelar inte själv. I bloggen skriver jag om baseboll i Sverige, Europa och i USA, men främst Major League Baseball och då med inriktning på mitt favoritlag, New York Yankees.
Det här inlägget postades i baseboll, New York yankees och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

