All-Star Game 2011 – Dags att rösta!

Den 12 juli är det dags för årets All-Star match mellan American league och National league. Omröstningen är öppen fram till den 30: e juni och du kan rösta hela 25 gånger(!) så att alla dina favoritspelare får en röst. I samband med matchen som i år spelas på Arizona Diamondbacks hemmaarena Chase Field har MLB och lokala intressenter utlyst en tävling om att vinna ett bröllop i samband med ”fanfest”. Personligen står jag över det senare men ska fortsätta lobba för att jag och min inte lika basebollintresserade fästmö ska gifta oss på Yankee Stadium, fortsättning följer…

Chase Filed, 2010

Chase Field, 2010

Mitt val av all-star lag (första omröstningen) blev följande:

American League:
1B – Teixeira, Mark
2B – Cano, Robinson
SS – Andrus, Elvis
3B – Rodriguez, Alex
C – Santana, Carlos
DH – Matsui, Hideki
OF – Bautista, Jose
OF – Cuddyer, Michael
OF – Granderson, Curtis

National League:
1B – Overbay, Lyle
2B – Schumaker, Skip
SS – Reyes, Jose
3B – Ramirez, Aramis
C – McCann, Brian
OF – Beltran, Carlos
OF – Berkman, Lance
OF – Heyward, Jason

Om Thomas

Har varit intresserad av baseball sedan slutet av 1990-talet, men spelar inte själv. I bloggen skriver jag om baseboll i Sverige, Europa och i USA, men främst Major League Baseball och då med inriktning på mitt favoritlag, New York Yankees.
Det här inlägget postades i baseboll och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

